10 juli 2018 organiseerde het Ondernemers Magazine Twenterand in samenwerking met Ondernemershuis het eerste Kennis Event Twenterand.

Het thema was: Hoe creeer je een merk dat impact heeft?

Het Kennis Event Twenterand is het halfjaarlijkse event waar het nieuwste ondernemers Magazine wordt gepresenteerd en waar kennis wordt gedeeld door middel van workshops, lezingen, ontmoetingen Wil je meer weten over de kennis events? houd deze pagina en onze social media dan in de gaten. facebook, instagram

Door kennis tussen ondernemers overheid en onderwijs te delen creëren wij een sterker ondernemersklimaat.

Sprekers

Harald Droste – Droste’s Twente

Harald is eigenaar van het familiebedrijf Droste’s dat bestaat uit o.a. een herberg en boerderijlodges en nog veel meer. Harald vaart een geheel eigen koers. Hij vindt “plezier in het werk” belangrijk, en zal uitleggen dat plezier voornamelijk komt uit de mensen waarmee je werkt en de gasten die waarderen wat je doet. dan volgt vanzelf de energie en het plezier!

Michel Jansen & Henco van der Weijden

Branding is hot, maar dat leidt niet automatisch tot betekenisvolle merken. Niet zelden lijkt een middagje brainstormen genoeg om de merkidentiteit vast te leggen. Zonde van alle tijd en moeite, oordeelt merkadviseur Michel Jansen. Als de identiteit op een meer onderbouwde wijze tot stand komt, valt er veel meer uit het merk te halen. Met zijn boek, De vijf stappen naar een betekenisvol merk (‘Ontdek de kracht van archetypen’) reikt hij communicatie- en marketingprofessionals, maar vooral ook management teams, handvatten aan om vanuit een sterk merk de markt te bewerken.

Workshops

Gieni-Nijkamp

Workshop HRM

Tijdens deze workshop (her)ontdek je welke mensen bij jouw onderneming passen en hoe jullie samen een succesvolle bijdrage kunnen leveren aan jouw organisatie . Samen onderzoeken we hoe je bewust gezamenlijk met je medewerkers kunt ondernemen. Met als ultiem eindresultaat gemotiveerde en betrokken medewerkers die trots zijn op hun werk en het bedrijf waarvoor ze werken.

Jeroen-Kunst

Workshop online marketing

Tijdens deze workshop leer je o.a. op een praktische hoe jij gebruik kunt maken van de data binnen jouw bedrijf, en welke online kanalen er effectief ingezet kunnen worden voor verschillende doeleinden. Daarnaast ga ik in op probleemstellingen die aangegeven worden via het inschrijfformulier om de workshop zo interactief mogelijk te maken.

saskia-morsink

Persoonlijk leiderschap (met paarden)

Hoe houd jij in je dagelijkse praktijk als ondernemer de teugels in handen? Deze workshop biedt een unieke leerervaring op het gebied van samenwerken, communicatie en persoonlijk leiderschap. We gaan aan de slag met verschillende leiderschapsstijlen en de kansen en uitdagingen die deze bieden. Door je bewust te zijn van jouw leiderschapskwaliteiten kan jij als ondernemer groeien zodat dit meer rendement gaat opleveren.

Organisatie

ondernemershuis Twenterand
logo monolith mailfooter
logo_omt_goud_kl
logo_150x150punt

Partners

logo_150x150_morgenwereld
logo_150x150_drostes
logo_150x150_compassionate_leadership
logo_150x150_nivoPenO
logo_150x150LEEF
logo_150x150_saskia-morsink